خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)؛

رشد و ترقی تولید در گرو توجه به نیاز بازار است/ تولید، مبنای اقدامات تحولی ما در این دوره است  

مدیرعامل شستا عنوان کرد: در عصر حاضر تولید بدون نگاه به نیاز بازار هیچ رشد و رونقی وجود نخواهد داشت. قطعا یکی از اقدامات تحولی ما در این دوره، توجه به تولیدات خواهد بود. 
کد خبر: ۹۴۵۵۶۶۲
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

قروین_ ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (‌شستا) در نشست خبری افتتاح خط تولید یخچال فریزر دو درب ۱۷۰۰ (۱۳ فوت) شرکت لوازم خانگی پارس تصریح کرد: امروز تولید در مواجهه با نسخه ای که دشمن در راستای زمینگیر کردن تولید و فعالیتهای ما و شما و همچنین وابستگی بیش از پیش برای ما پیچیده است تا استقلال ما را هدف بگیرد. هدف دشمن توفق، انفعال و استیصال ما بود.

بازیان در ادامه یادآور شد: امروز ملت، کارگران و مدیران ما در عرصه صنعت با صدا اعلام می‌کنند که بنا به فرموده مقام معظم رهبری با استقرارردولت سیزدهم  بارقه های امید زنده  تر از گذشته خواهند شد. انتظار جامعه از من و شما کارآمدی، اثربخشی و بهره وری است.

وی با اشاره به فعالیت واحد تولیدی لوازم خانگی پارس افزود: مجموعه‌ای که شما در آن فعالیت می‌کنید قدمتی چندین ساله دارد و قاعدتا نیاز به نوسازی و بهسازی، ترمیم خطوط و تکمیل نواقص و نقص‌ها دارد تا اینکه بتواند با برنامه ریزی در جهت بهبود خط تولید خود را تا حد مطلوب برساند.

مدیرعامل شستا عنوان کرد: در تلاشیم با تکمیل تیم مدیریتی مجموعه و با توجه به جریان سرمایه‌گذاری جمعی، یک رونق جدید و نگاه مکمل در راستای تولیدات مطلوب داشته باشیم؛ که این مهم با همکاری شما و تلاش بی وقفه‌ دیران پا محقق خواهد شد.  همه‌ سعی و تلاش ما باید در عرصه تولید باشد. در عصر حاضر تولید بدون نگاه به نیاز بازار هیچ رشد و رونقی نخواهد داشت.

بازیان تاکید کرد: مدیران و برنامه ریزان شما باید متوجه این واقعیت شوند که امروز ذائقه‌ی خانواده‌های ایرانی هر محصولی را نمی‌پسندد. تنوع و کیفیت محصول، کیفیت خدمات انتظاری است که ما باید خودمان را با آن تنظیم کنیم.  نگاه ما به بازار باید به شیوه مهندسی معکوس باشد و بدانیم مطالبه بازار از ما چیست و ما چه کاری میتوانیم انجام دهیم تا این فاصله را در چه مدت زمانی می‌توانیم کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: هر چه فاصله بازار و تولید کم باشد، شاهد افزایش کیفیت و تنوع محصول و بازار فروش و افزایش خط تولید خواهیم بود. کارخانه ای که پس نوبتی در تولید نداشته باشد، فعال و با ظرفیت کامل نیست. کارخانه‌ای که یک شیفت کار کند عملا در انفعال است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در پایان عنوان کرد: قطعا یکی از اقدامات تحولی ما در این دوره، توجه به تولیدات خواهد بود. قطعا الزامات و توجهات لازم است که با برنامه ریزی دوستان در این مجموعه و رسیدن به یک جمع بندی مشخص برنامه پنج ساله تحولی مجموعه را تعیین می‌کنیم. حتما باید جهش تولید را مبتنی بر نگاه و مطالبه بازار و شرایط مطلوبتری داشته باشیم که تحقق این مهم باعث فخر و مباهات ما و شما در عرصه سربازی و خدمت به جامعه است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار